duminică, 3 mai 2015

Consult neurologie la domiciliu

Din pacate unchiul meu nun este deloc bine - in ultimele luni starea lui s-a agravat foarte tare si tocmai de aceea ne-am gandit ca nu ar fi bine sa il trimitem la o clinica sau la un spital - mi se pare a fi chiar ceva inuman. Am decis sa il tinem acasa, sub supraveghere medicala atenta, mai ales ca exist atatea firme care ofera servicii medicale la domiciliu si in cazul nostru chiar si consult neurologic - ceea ce este foarte ok.

De fapt.. cahir am observat ca starea i s-a mai imbunatatit in ultimele 2-3 saptamani si nu mai pare atat de zapacit de toate drumurile cu masina - pe care nu poate sa o sufere + statul in trafic + statul in sala de asteptare care ucide chiar si nervii unui om cat de cat sanatos la cap (asa cum imi place sa ma consuder).

Este audabil ca exista in Romania firme cum este doctor acasa - sincer sa fiu chiar nu ma asteptam sa gasesc asa ceva - dar iata ca mai rasare soarele si in lumea noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu