miercuri, 26 noiembrie 2014

Geanta Dingo

Fetelor, trebuie sa va povestesc aventurile de care am avut parte de curand! Eram in vacanta cu prietena mea, bucurandu-ne de putina liniste inainte sa inceapa liceul. Stateam la o ruda la casa, a carei responsabilitate o preluasem cat timp era plecata cu afaceri in alta tara. In timp ce vorbeam dis-de-dimineata pe terasa, savurand o cafea langa gradina plina de flori mirosind imbietor alaturi, un amic a venit sa ne anunte de nunta fratelui sau peste patru zile, care avea sa se tina acolo, in oras. Cand am auzit, am ramas mute de uimire; l-am felicitat pentru fratele sau si i-am promis ca vom veni (nu prea avand de ales, intrucat ne sprijinise mult in trecut cu diferite situatii, trebuind sa ii intoarcem favoarea la un moment dat). Am reusit sa fac rost de o rochie potrivita ocaziei (prietena mea mereu isi pune in bagaj tot felul de haine pentru cele mai neasteptate intamplari, de data aceasta dovedindu-se a fi chiar utile), dar nu aveam deloc accesorii pentru a putea aparea cat de cat prezentabila la o nunta! Nu cunosteam niciuna orasul prea bine, asa ca ne-am sunat ruda si i-am cerut adresa casei unde stateam pe vacanta, putand comanda de pe internet cele necesare pregatirii. Asa am achizitionat geanta "Dingo", ajungand foarte repede. Modelul ei albastru si diferitele nuante de maro in forma de v-uri continue se potriveau la fix cu rochia prietenei mele, oferind lejeritate intregii tinute. De indata ce a vazut-o, i-a placut grozav de mult, dorind sa o imprumute neaparat cu alta ocazie. Reusisem sa ma incadrez la fix cu programul, spre usurarea mea.
    In ziua cu nunta am fost stralucitoare! Imediat ce am intrat in sala, am fost fixata cu privirea de toata lumea! De fiecare data cand prindeau un moment mai bun, sau cand se opreau din dansat, ma intrebau de unde achizitionasem geanta, spunandu-le despre site. Prietenul nostru a fost foarte incantat sa ne vada acolo pe amandoua, multumindu-ne pentru ca am putut ajunge.
    Totul s-a teminat foarte bine: ne-am simtit minunat si ne-am distrat pe cinste! Am facut cunostinta cu noi oameni, discutand lucruri interesante si impartind opinii inedite, afland dupa de la prietenul nostru ca le lasasem o impresie foarte buna, identificandu-ne dupa tinutele foarte reusite!

    Recomand acesta geanti chic tuturor fetelor care doresc sa acapareze privirile la un eveniment important si care vor sa confere tinutei lor un look relaxat si foarte modern! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu